Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

Ehl-i Beyt sevgisi hakkında Ebu Abdillah Muhammed ibn İdris el-Şafiî

Ehl-i Beyt sevgisi bana sor olanlar
Beni açıkça (beni istiyorsun) bunu inkar itiraf veya izin musunuz
Ben onların sevgi ve aşk inkar asla
benim kan ve etten ile birleştirilir. Ayrıca, kendi sevgi benim rehberlik ve büyüme için bir araçtır
Hey, Muhammed'in ailesi, benim her şey
Ben senin aşk güveniyor Hey insanlar
Sen Tanrı ile yargı gününde benim şefaatçılarımızdır
Sana güveniyorum süre Yani nasıl korkarım gerekir
Eğer cennette sonsuza kadar kalacak seven biri
ve düşmanları cehennem yanan ateşe sonsuza kalır


Source:Poetry of Imam Shafi'i, Dar-al-kotob al-Arabi, Beirut, 1414, pp.222-223
Daha fazla şiirler burada mevcuttur.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 14/12/30

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی