Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

اهل البیت کی محبت کے بارے میں امام شافعی کی نظم
اھل بیت کی محبت کے بارے میں مجھ سے پوچھیں جنہوں نے
کیا تم مجھ سے کھل کر (اگر آپ مجھ سے کیا چاہتے ہیں) اس سے انکار یہ تسلیم کرتے ہیں یا کرنے کی اجازت کریں
میں نے ان کے پیار اور محبت کو انکار نہیں ہو گا
یہ میرا خون اور گوشت کے ساتھ مل کر کیا جاتا ہے. مزید برآں، ان کی محبت میری ہدایت کی اور ترقی کے لیے وسیلہ ہے
ارے، محمد کے خاندان، میرا سب کچھ
میں تمہارے پیار پر انحصار کرتے ہیں ارے لوگ
آپ خدا کے ساتھ قیامت کے دن میں میری سفارش کرنے والے ہیں
میں تم پر اعتماد کرتے ہوئے تو کس طرح، مجھے ڈر ہونا چاہئے کے
تم جنت میں ہمیشہ رہیں گے سے محبت کرتا ہے جو ایک
اور اپنے دشمنوں کو دوزخ کی جلتی ہوئی آگ میں ہمیشہ کے لئے رہیں


Source: Poetry of Imam Shafi'i, Dar-al-kotob al-Arabi, Beirut, 1414, pp.222-223
مزید نظمیں یہاں دستیاب ہیں

موافقین ۰ مخالفین ۰ 14/12/30

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی