Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

Islamic Beliefs-عقاید اسلامی

Pure Islam-اسلام ناب

قصیده‌ی  امام شافعی برای اهل بیت علیهم السلام

ای پرسشگران از من درباره محبت اهل بیت،
 آیا آشکارا به محبت ایشان اقرار کنم، یا آن را انکار نمایم.
 هرگز منکر محبت و عشق آنان نخواهم شد،
چون به خون و گوشت من درآمیخته است و عشق ایشان وسیله هدایت و رشد من است.
ای خاندان محمد، ای همه چیز من،
ای کسانی که من متکی به حب شما هستم.
شما در روز قیامت پیش خدا شفیع من هستید
 پس چگونه بترسم، در حالی که به شما اعتماد و اطمینان دارم.
 آن که شما را دوست دارد، جاودانه در بهشت می ماند
و دشمنان شما جاودانه در آتش پر سوز دوزخ خواهند بود.

منبع: دیوان الإمام الشافعی، ص222-223، دار الکتب العربی، بیروت، 1414 ق.
اشعار بیشتر در اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ 14/12/30

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی